Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sylwia Szynkiewicz

 

Wszystkie klasy:
Przed wakacjami rozruszajcie jeszcze głowy i zróbcie sobie sudoku:)
Jeśli to, które wysyłam wam nie odpowiada, możecie znaleźć inne.
Miłej zabawy.

 

Łatwy poziom (1).pdf [.pdf, 3.55 kB]

Łatwy poziom (2).pdf [.pdf, 3.53 kB]

________________________________________________________________________________

Klasy I

https://epodreczniki.pl/a/szczegolne-trojkaty-prostokatne/DERuHaiiQ

 

Zapoznajcie się z tematem w podręczniku i wykonajcie ćwiczenie 1 oraz 2. Dla osób chętnych ćwiczenie 7.

 

Klasy II

https://epodreczniki.pl/a/ostroslup-i-jego-wlasnosci/Do5PUpIu1

 

Zapoznajcie się z tematem w podręczniku, w zeszycie zróbcie rysunek schematyczny różnych ostrosłupów i opiszcie ich cechy.

 

Klasy III

https://epodreczniki.pl/a/przyblizenia-i-zaokraglenia-liczb/DGmvGirQL

 

W ramach powtórzenia tym razem przybliżenia i zaokrąglanie liczb, przeczytajcie informacje w podręczniku i wykonajcie ćwiczenie 1 oraz 2.

 
________________________________________________________________________________
 
klasy I
Proszę zapoznać się z tematem, wpisać do zeszytu cechy podobieństwa trójkątów oraz wykonać ćwiczenie 1,2,3 i 4.
 
Klasy II
Dziś jeszcze pozostaniemy przy graniastosłupach, ale już troszkę utrudniamy, zapoznajcie się z tematem w e-podręczniku i wykonajcie ćwiczenie 1 oraz 2 a dla osób chętnych 5.
 
Klasy III
Powtarzając materiał już przez was dobrze znany wracamy do procentów. Przeczytajcie informację z podręcznika i wykonajcie ćwiczenia od 1 do 7. 
________________________________________________________________________________
 
 
Klasy I
 
Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi katów w trójkącie (jest to tylko fragment w podręczniku).
W zeszycie wykonaj ćwiczenia: 18, 19 oraz 23
 
Klasy II
 
Przeczytaj i obejrzyj zaproponowane w podręczniku informacje a następnie rozwiąż ćwiczenia 1, 3, oraz 4.
Temat dotyczący objętości graniastosłupa rozłożymy na dwa zajęcia, na pierwszych przypominamy przeliczanie jednostek.
 
Klasy III
 
Celem przypomnienia, bardzo podstawowe wiadomości z matematyki a mianowicie jednostki i ich zamiana.
Bardzo proszę o wybranie 7 z 13 zadań (z czego 3 muszą być zadaniami z treścią) i rozwiązanie ich w zeszycie.
 
Dla wszystkich chętnych bez względu na klasę, powtórzenie wiadomości dotyczących równań z jedną niewiadomą.
 
________________________________________________________________________________
klasy I
Zapoznać się z informacjami w e-podręczniku a następnie w zeszycie;
1. wypisać rodzaje kątów (z przykładem)
2. wykonać ćwiczenia 3, 5 oraz 11.
 
Klasy II
Na podstawie informacji w e-podręczniku wykonaj notatkę dotyczącą zależności występujących w trójkątach. Pamiętaj, że notatka musi zawierać rysunki oraz obejmować wszystkie najważniejsze zależności. Używaj własnych słów, nie przepisuj podręcznika.
 
Klasy III
 Na podstawie informacji z e-podręcznika wypisz rodzaje graniastosłupów (wraz z rysunkami). Opisz graniastosłup prosty (na rysunku) i wykonaj ćwiczenia 2 i 4 a dla chętnych również 12.

 ________________________________________________________________________________

Tym razem praca jest dla wszystkich klas taka sama, nie będzie równań i procentów, funkcji ani geometrii......dziś musicie pomyśleć logicznie. Macie do rozwiązania dwie zagadki logiczne, wysilcie mózgi, wzbijcie się na wyżyny kreatywności i....czekam na rozwiązania:
zadanie 1.
W komnacie stoją trzy kufry, w jednym z nich jest ukryty skarb (ocena 6), na każdym kufrze jest napis, tylko dwa napisy są prawdziwe. Odgadnij gdzie jest skarb.
kufer 1 (skarb jest w kufrze 2)
kufer 2 (tu nie ma skarbu)
kufer 3 (tu jest skarb)
zadanie 2
Wyobraź sobie, ze w pewnym mieście mieszkają kłamcy i prawdomówni. Kłamcy zawsze kłamią a prawdomówni zawsze mówią prawdę. Przed bramą tego miasta stoją dwaj jego mieszkańcy Jan i Stefan. Zapytałeś Jana czy jest prawdomówny, ale on odpowiedział tak, że nie usłyszałeś odpowiedzi. Wobec tego pytasz Stefana:
-Co powiedział Jan?
-Powiedział, że jest kłamcą - odparł Stefan.
Czy Stefan jest kłamcą?
Powodzenia:)

________________________________________________________________________________

Klasy I
1.Zapoznać się z tematem pola wielokątów.
2. Zapisać w zeszycie wzory oraz wykonać rysunki z opisem na obliczanie pola powierzchni: trójkąta, równoległoboku i trapezu
3. Obliczyć pole powierzchni dowolnie wykreślonego (może być figura z opisu wzoru) prostopadłościanu, trójkąta i trapezu.
 
Klasy 2
1. Zapoznać się z tematem figur geometrycznych w wkładzie współrzędnych
2. Opisać instrukcje obliczania pola powierzchni prostokąta w układzie współrzędnych wraz z odpowiednim opisem graficznym (rysunek)
 
Klasy 3
 
Z podanych ćwiczeń proszę wybrać po jednym układzie i rozwiązać go jedną z dwóch poznanych metod.
Rozwiązanie układu dwoma metodami jest dla osób chętnych. .

 

________________________________________________________________________________

Klasy 1
Informacje z pliku (klasy1) przepisać bądź wkleić do zeszytu a następnie wykreślić dwa różne czworokąty (kwadrat i prostokąt ) oraz obliczyć ich pola, obwody oraz przekątną kwadratów.

Klasy 2
Dla wszystkich do rozwiązania punkt 1 i 2 z pliku dla klasy 2 pozostałe punkty na ocenę celującą dla chętnych.

Klasy 3

Zapoznać się z informacją z pliku klasy 3, wykonać notatkę oraz obliczyć metodą przez podstawienie przykład.

 

klasy1.docx [.docx, 371.27 kB]
klasy 2.docx [.docx, 29.21 kB]
 
________________________________________________________________________________
 
Po świętach czas na rozruszanie się i powolny powrót do szkolnej rzeczywistości, żeby za bardzo was nie przemęczyć bardzo proszę uczniów wszystkich klas o wyszukanie w internecie informacji o sławnych matematykach, na podstawie tych informacji stworzenie prezentacji multimedialnej bądź plakatu również w formie multimedialnej. Wszelkie ciekawostki dotyczące sław mile widziane.
Ze względu na brak konkretnych terminów co do powrotu do szkoły bardzo proszę o przesyłanie podpisanych prac na adres mejlowy: matematyka-mos@o2.pl 
Życzę udanych poszukiwań:)
________________________________________________________________________________
 
Ostatnia porcja matematyki przed świętami, dziś dla wszystkich klas celem powtórzenia coś co każdy uwielbia.....procenty:)
https://epodreczniki.pl/b/procenty/PwEaGxMON  
Wasze zadanie przedświąteczne to, wybranie i rozwiązanie 4 z podanych w temacie ćwiczeń.
Życzę wszystkim spokojnych i na miarę możliwości radosnych Świąt.
________________________________________________________________________________
 
Klasa I
Tematem zajęć są równania z jedną niewiadomą, w zeszytach macie wprowadzenie do tego tematu. Wasze zadanie na ten tydzień polega na wykonaniu 15 dowolnie wybranych ćwiczeń z dostępnych na podanej stronie. Dla osób chętnych do zrobienia są wszystkie zadania. 
 
Klasa II i III
https://epodreczniki.pl/b/przeksztalcanie-wyrazen-algebraicznych/Plr4quFlA  
Proszę zapoznać się z tematem a następnie wykonać ćwiczenia:1,2,3 i 4 dla chętnych ćwiczenie 8
 
________________________________________________________________________________
Klasy I
do wykonania w zeszycie ćwiczenie 2 i 3 dla osób chętnych ćwiczenie 7
 
Klasy II
do wykonania w zeszycie  ćwiczenie 1,2,5 oraz dla chętnych ćwiczenie 8
 
Klasy III
do wykonania w zeszycie ćwiczenia 1,3, 5 oraz dla chętnych ćwiczenie 7
 
Wszystkie prace zostaną sprawdzone i ocenione na pierwszych zajęciach po powrocie do szkoły.
 
________________________________________________________________________________
na ocenę jest ćwiczenie 4 - do zrobienia na kartkach sprawdzenie nastąpi po powrocie do szkoły
 
na ocenę notatka z samodzielnie wymyślonym przykładem - do zrobienia na kartkach sprawdzenie nastąpi po powrocie do szkoły
 
na ocenę z podanych ćwiczeń proszę wybrać 10 - do zrobienia na kartkach sprawdzenie nastąpi po powrocie do szkoły